Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Milou

Inspirerend, uitdagend en motiverend - heel dankbaar dat de mogelijkheid voor een beurs zich voordeed.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Grote vragen in de psychologie

De onderwerpen hadden een fijne en soms ook wel essentiële overlap op elkaar.

De casussen vond ik soms minder aansluiten op waar we mee bezig waren, het had mijn aandacht mogelijk meer gehad als dit wel het geval was.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik was de eerste paar cursusdagen onder de indruk van hoe gemakkelijk Tamme diepgaande vragen wist te stellen en als je het antwoord daarop niet wist, dan nodigde hij je toch uit het antwoord te vinden met een andere vraag. Dat vond ik een mooie manier van lesgeven en heeft mezelf en mijn manier van vragen in de klas veel opgeleverd.
Cursus inhoudelijk kan ik over iedere dag wel dingen vertellen die ik geleerd heb. Elke theorie zette mij erg aan het denken en probeer ik te gebruiken in mijn dagelijkse leven. Hetgeen wat me nu het meest bezig houd is The Egocentric Bias die we besproken hebben bij Aaron Beck. Het was de onderliggende laag die ik nodig had om bepaalde ervaringen in contact met anderen niet persoonlijk te nemen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Overzichtelijk en helder. Heb ik verder geen problemen aan ondervonden. Er stond alleen dat de cursus in Utrecht zou zijn en dit was soms in Amsterdam. Geen probleem, alleen voor de reistijd en kosten soms even een verrassing. Overigens is de planning die op de website staat niet overeenkomstig met de daadwerkelijke planning van de cursus. Ook geen probleem, maar ik had me persoonlijk erg verheugd op het bespreken van een tekst van Plato.

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Grote vragen in de psychologie