Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Sasha Plant

Dit was een levensverrijkende ervaring waar ik enorm veel van heb geleerd.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica in Rome.

Heel interessante colleges en speechopdrachten, veel ruimte voor de persoonlijke ontwikkeling.

Iets meer duidelijkheid over het openbaar vervoer, iets meer tijd voor het schrijven van de speeches!

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik denk dat ik zeker van meerdere aspecten erg veel heb geleerd. Ten eerste, door elke dag speechopdrachten te krijgen merkte ik aan het einde van de cursusweek hoe enorm ik ben gegroeid. De opdrachten waren heel divers, waardoor je elke keer steeds meer uitgedaagd werd. Ook de feedback van de docenten was bedoeld om je speech steeds op een hoger niveau te brengen. Hierdoor heb ik mijn retoricavaardigheden enorm ontwikkeld.
Ik heb daarnaast heel veel van de colleges geleerd. Tijdens colleges gingen wij in gesprek over de menselijke natuur, over de moed en dapperheid, over de waarde van taal, over de tegenstelling van algemeen en eigen belang en nog veel meer. Door steeds meer gedachten te ontdekken en over de belangrijke filosofische vragen na te denken is mijn kennis erg vergroot, wat ik heel waardevol vind.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Het was duidelijk genoeg.

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica in Rome