Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Christine Gambon

Landmerk is altijd heel kritisch op je formulering, daar leer je erg veel van. Er is altijd veel interactie met de leerlingen waardoor de les interessant blijft.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Recht en Retorica

De locaties waar je heen gaat
De mensen die je spreekt
De vragen aan de leerlingen
De interactie met leerlingen

- Ik had vaak het idee dat de voorbereidende teksten diepgaander waren dan de lessen. Je had de teksten vaak niet echt nodig voor de lessen omdat de lessen de grote lijnen bespraken vanaf het beginpunt. De teksten waren vaak erg moeilijk te begrijpen en de lessen juist vaak weer makkelijk (de kritische vragen bleven moeilijk waardoor het toch moeilijk was, maar de stof zelf was eigenlijk vrij makkelijk). Ik zou het fijner hebben gevonden de grote lijnen uitgelegd te krijgen in de voorbereidende teksten en dan het dieper gaande in de les te doen, want dan kan je goede uitleg krijgen.

- Ik vond het retorica college vaak een beetje oppervlakkig en vond het moeilijk om me voor te stellen hoe je dat zou moeten toepassen. Misschien zouden jullie een les samen met de leerlingen een speech of iets dergelijks kunnen opbouwen zodat je het meteen in de praktijk kunt zien.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

De rechten colleges. Hadden altijd een goede opbouw en heel duidelijk. We werden goed erbij betrokken en de stof bleef goed hangen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Helemaal goed

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Recht en Retorica