Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Quirine Muntz

Het was een zeer leerzame en interessante ervaring. Ik heb geleerd op een manier als nooit tevoren waardoor ik voor mijn gevoel alles veel beter heb opgenomen.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Recht&Retorica

Actief lesgeven, leerling volledig zelf het antwoord laten zoeken, je kan niet zomaar iets zeggen (jij moet alles begrijpen wat je zelf zegt en je kan niet zomaar een zinnetje uit de tekst herhalen zonder begrip van de zin).

Ik heb werkelijk geen idee

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Dit vind ik een moeilijke vraag aangezien ik van beide onderdelen enorm veel geleerd heb. Bij het onderdeel recht hebben we de theorie ontzettend doorgrondig behandeld. Dit zal voor mij heel handig zijn aangezien ik rechten wil gaan studeren. Bij het onderdeel retorica leer je uiteraard spreken. Spreken doe je dagelijks, maar er wordt eigenlijk nooit uitgelegd hoe. Ik denk dat het onderdeel Retorica mij heeft geleerd wat ik nergens anders op deze manier zou leren. Als ik dus echt moet kiezen denk ik toch het retorica onderdeel.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Weet ik niet meer jee veel van. Volgens mij was het wel overzichtelijk en redelijk makkelijk om je aan te melden

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Recht & Retorica