Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Karolina de Boom

De bijeenkomsten op vrijdagen voor de cursus "Politiek en Retorica" waren mijn hoogtepunten in de laatste acht weken.
Ik heb buitengewoon veel over de Nederlandse geschiedenis en Politiek geleerd. Telkens werd ik geprikkeld om kritisch na te denken en om mijn kennis uit te breiden.
Het programma herinnert je, dat nieuwe stof leren zeker interessant kan zijn, zolang je een docent hebt die fascinerend kan vertellen. Zo'n docent vind je ongetwijfeld bij Landmerk!
In een plezierige omgeving met lieve en competente mensen absorbeer je de kennis als een spons!
Al met al een uitstekende ervaring die je nooit zal vergeten!

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica en Politiek

- Docenten die goed kunnen vertellen en die jouw interesse voor thema's kunnen opwekken
- je kan actief meedoen in de college/les
- je leert veel in een korte tijd

Het is een beetje moeilijk om jullie te vinden. Als mijn school het niet zou hebben aangeboden, zou ik het zelf niet hebben gevonden (ik heb wel gezocht).

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van geschiedenis en de retorica. Ik had compleet geen retorica kennis toen ik aan de cursus begon. Nu heb ik het gevoel dat ik veel beter een speech kan schrijven en een verhaal vertellen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Het aanmeldingsproces is helder en de website ook. Ik kon gemakkelijk informatie vinden over andere cursussen.

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica en Politiek (honoursprogramma)