Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Ellen Ridder

In de afgelopen weken heb ik ontzettend veel geleerd. Ik heb niet alleen een verdiepend beeld van de politieke geschiedenis van Nederland ontwikkelt maar ik ben ook enorm gegroeid in mijn retorische vaardigheden. De manier waarop werd les gegeven was buitengewoon. Een ervaring om nooit te vergeten!

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica & Politiek

De onderwerpen die werden besproken waren erg relevant. Door deze verschillende onderwerpen werd de Nederlandse politiek van meerdere kanten belicht. Ook vond ik de manier van lesgeven uitzonderlijk goed. Geen een andere docent dan Jordi kan op deze manier de les interessant houden en de aandacht erbij houden. Jordi daagde mij en de anderen uit om na te denken.

In de teksten die we moesten lezen werden soms dingen dubbelop verteld. Tip is om de teksten te filteren zodat het een concreet verhaal wordt en niet te langdradig.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik heb het meest van retorica geleerd omdat ik nu veel beter weet hoe ik mij moet opstellen als ik ga spreken. Ik weet waar ik rekening mee moet houden om mijn boodschap het beste over te dragen aan het publiek. Ik heb ook meer vertrouwen in mezelf gekregen.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

De website is erg overzichtelijk en ziet er netjes uit. Ik kan mijn weg vinden op de website. Het aanmeldproces was duidelijk en eenvoudig.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica & Politiek