Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Bernard Morsink

De afgelopen 8 weken heb ik onwijs veel geleerd over 'de opkomst' van de politiek in Nederland. Je Naast dat de stof razend interessant was, was de manier waarop er werd les gegeven ook totaal nieuw en bewonderenswaardig voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat ik nooit eerder in mijn leven zo'n goede docent ben tegengekomen als Jordi Wiersma. Wanneer hij les gaf zaten we zo goed als in de stof en liet hij door het stellen van vragen ons de verbanden legen.
Naast de zowel belangrijke en interessante inhoud en het hoge niveau van onderwijs, vond ik de mensen erg leuk. Het is leuk om zo'n groep mensen tegen te komen die dezelfde interesses hebben als jij en waarmee je daarnaast ook nog kunt lachen. Met een postieve blik krijg ik terug op de afgelopen twee maanden en sluit mijn deelname aan een nieuwe cursus/reis in de toekomst zeker niet uit.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Politiek en Retorica

De manier van lesgeven, het enthousiasme van de docenten en de interessante inhoud van de cursus.

Soms ging het lezen van de teksten wat moeilijk en werd het een beetje langdradig. Ook was de cursusgids soms een beetje onduidelijk, omdat de informatie niet overeenkwam met wat eigenlijk de bedoeling was.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Ik vind het moeilijk om het met elkaar te vergelijken omdat het twee hele verschillende dingen zijn. Bij Politiek en Retorica heb ik onwijs veel geleerd over de totstandkoming van het huidig bestuur in Nederland en daarnaast hebben de politiek filosofische vragen mij aan het denken gezet. Bij Retorica heb ik een stuk beter leren speechen. Dus bij zowel Politiek als bij Retorica heb ik onwijs veel geleerd.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Zit goed in elkaar

Score voor Landmerk: 5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Politiek en Retorica