Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Tijdens deze honourscursus heb ik enorm veel geleerd. De locaties die wij bezochten en de sfeer die er tijdens de lessen was droegen daaraan bij. Doordat je bijvoorbeeld in de Tweede Kamer, de Raad van State of in een ziekenhuis bent krijg je echt de sfeer van die locatie mee, wat erg bijdraagt aan het leerproces. Je bekijkt een bepaald instituut dus niet van veraf, maar kunt op de locatie zelf ook daadwerkelijk in gesprek gaan met mensen die daar werken en verstand van zake hebben.
De onderwerpen die wij bespraken sloten allemaal erg aan bij mijn interesses, we bespraken casussen vanuit verschillende invalshoeken wat ik erg interessant vond. Er zitten immers altijd meerdere kanten aan een verhaal.
Iets wat mij erg is bijgebleven is dat we tijdens een van de bijeenkomsten een speech mochten houden in de Eerste Kamer, wat ik nooit verwacht had. Ik denk dat ik mij tijdens deze cursus erg ontwikkeld heb, ik heb meer geleerd over de Nederlandse politiek en hoe ik een ander moet overtuigen door middel van retorische middelen. Hoewel deze cursus zeker wat inspanning vergt, is het een ervaring die ik nooit zal vergeten en die ik als erg waardevol heb ervaren.

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Geschiedenis van de Nederlandse democratie en retorica

- Niveau van de behandelde stof
- Expertise van de docent
- Locaties waarop de cursus gehouden wordt
- Gastsprekers

- Duidelijker communiceren naar leerlingen toe

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

de theorie over de geschiedenis van de Nederlandse democratie en filosofie

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Score voor Landmerk: 4/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Geschiedenis van de Nederlandse democratie en reto...