Wouter

Bij LampenOnline.com 4 stuks Eglo 95988 buitenlampen besteld ter vervanging van de oude huidige buitenlampen aan de gevel. Lampen zijn mooi en geven goed licht, maar om onverklaarbare reden komen er enorm veel beestjes op af. Oude lampen teruggehangen, geen probleem meer. Lamp van een ander merk gekocht op één van de 4 plekken, ook geen probleem meer. Ligt dus echt aan die Eglo lampen. Hierop een mail gestuurd naar Eglo, deze verwijzen me door naar de leverancier (LampenOnline.com) voor een oplossing. Mailtje gestuurd en na 2,5 week nog niks gehoord, dus nog maar eens een herinneringsmailtje. Daarop kwam wel snel antwoord, maar LampenOnline.com heeft het concept klantvriendelijkheid niet helemaal begrepen en voor hen is het schijnbaar klaar als ze de centen binnen hebben. Elke vorm van moeite lijkt teveel. In het kort gezegd komt het er op neer dat ik het zelf maar moet uitzoeken en niet zo moet zeuren.

Alleen daarom is mijn advies dus al verre weg te blijven van deze leverancier. Als ze aan je kunnen verdienen staan ze vooraan en reageren ze snel, als ze eens iets van service zouden moeten verlenen, geven ze niet thuis. Onfatsoenlijk!

Reactie LampenOnline.com:

Beste Wouter,
Op licht in zijn algemeenheid komen beestjes af, dat is niets om u over te verbazen en valt op geen enkele wijze onder garantie waarop u aanspraak kunt maken. Zoals u zegt heeft u 1 lichtbron vervangen door een lamp die dat blijkbaar niet of minder heeft, prima toch. Ik zou de andere 3 ook vervangen en probleem opgelost! Bij de zeer lage verkoopprijzen die wij hanteren op Eglo verlichting kunnen wij u niet zomaar 4 andere lichtbronnen naar wens cadeau doen. Die marge hebben wij niet.
Mvgr.
Stephan Broeders

Score voor LampenOnline.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: