Levertijd producten

Ann

Ik bestelde een lamp die niet in voorraad blijkt te zijn. Lamp123.NL biedt daarop netjes aan om de bestelling te annuleren. Tot daar alles goed. Alleen... het product blijft op de website staan als leverbaar na 3-6 dagen, en dit terwijl de levertermijn 6 weken is. Ik heb hen hierover aangesproken, maar ze gaan deze informatie niet aanpassen op hun site. Klanten worden dus maw met valse beloftes gelokt om een bestelling te doen. Dit is voor mij onaanvaardbaar en vermoedelijk ook helemaal niet wettelijk. En oneerlijke concurrentie tov van websites die wél de correcte levertijd op hun site zetten.
Volgens Lamp123 is het voor hen technisch gezien niet mogelijk om hun leveringstermijnen aan te passen, en ligt het probleem bij Philips. Dit zou mij zeer sterk lijken. Ik doe in ieder geval geen aankopen meer bij een verkoper die willens nillens zijn klanten voorliegt.

Na annulatie werd de koopsom snel teruggestort.

Zet eerlijke informatie op de website !!

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Normaal gesproken is de levertijd 3-6 werkdagen. Helaas is er momenteel op sommige artikelen een langere levertijd. Omdat deze afwijkende leverdata veelvuldig fluctueert is het niet mogelijk om dit continue up-to-date te houden. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden mochten de levertijden afwijken en bieden u dan altijd de mogelijkheid nog aan om kosteloos te annuleren of te wachten waarbij wij u regelmatig op de hoogte houden.
Onze excuses voor het ongemak,
Lamp123

Score voor Lamp123.nl: 0.5/5