Levertijd producten

Ger Carol

Niet heel klantvriendelijk, telefonisch geheel niet bereikbaar. Wij hebben een hue buitenlamp en 7 spots besteld t.w.v. totaal € 125,-
Helaas waren de spots te klein qua diameter en hebben wij deze retour gestuurd. De retourkosten moet je bij lamp123 zelf betalen, daar kan ik mee leven. Maar vervolgens houden ze ook € 6,- in op het retour te betalen bedrag i.v.m. verzendkosten. De 7 retour gestuurde spots t.w.v. € 62,- hebben ons daarmee alsnog € 12,50 gekost. Dat is 10% van de gehele bestelling...
De levering heeft al met al ook nog eens ruim een week geduurd, dat is niet meer van deze tijd.

Snellere levertijd, meer klantvriendelijk retourbeleid.

Reactie Lamp123.nl:

Beste Ger,
Bedankt voor uw review! Wij vinden dit erg vervelend dat u ontevreden over bent.
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij hiervoor bepaalde keuzes moeten maken, allereerst inderdaad de keuze om geen telefonische klantenservice aan te bieden. Daarentegen zijn wij per e-mail wel altijd goed bereikbaar en proberen wij uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. Op werkdagen tussen werktijden heeft u vaak al sneller een antwoord.
Wat betreft de langere levertijd, wij bestellen bijna alles rechtstreeks bij onze leverancier en hierdoor zit er inderdaad een levertijd op onze producten. Deze levertijden staan wel altijd duidelijk vermeld bij de advertenties bij de producten, zodat de klant hiervan op de hoogte is en weet waar hij aan toe is.
Het Lamp123 team

Score voor Lamp123.nl: 0.5/5