Levertijd producten

LET OP! lamp123.nl adverteert en verkoopt Philips GU10 spotjes, maar die zijn niet leverbaar, dus vervolgens krijg je Osram sportjes geleverd (die veel goedkoper zijn).
Het is nauwelijks rendabel om de bestellen nog te retourneren, omdat de verzendkosten ongeveer net zo hoog zijn als het prijsverschil tussen Philips en Osram.
De klanten service was eerst niet behulpzaam, totdat ik hier een slechte review achter liet.
Lamp123 is mij tegemoet gekomen en heeft een deel van het aankoopbedrag terugbetaald en heeft mij verzocht om deze review aan te passen.
Ik ben wel tevreden met de tegemoetkoming van lamp123, toch blijf ik het vreemd vinden dat de Philips spotjes na een paar weken nog steeds tekoop zijn op de website, terwijl de lampjes niet meer leverbaar zijn.

Het gaf mij de indruk van een gemene truck om goedkope Osram sportjes te verkopen voor een Philips prijs.

Na het schrijven van een slechte review reageerde de klanten service snel en behulpzaam.

De website was niet actueel. Er stonden (philips) producten op die niet geleverd konden worden. Dit heeft geleid tot veel ergernis en een hoop gedoe bij de bestelling.

Score voor Lamp123.nl: 2/5
Zou u Lamp123.nl aanbevelen? Nee