Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Teleurgesteld

Wat is dit een treurige zaak geworden... 4 jaar geleden heb ik bij dit bedrijf een vloer gekocht, ik ben geholpen door een hele vriendelijke dame en een jonge man.
Het hele proces van advies tot aanschaf verliepen erg fijn en vlekkeloos.
Ik ben na 4 jaar terug gekomen gezien ik ging verhuizen en ben erg geschrokken. in 1e instantie werd ik geholpen door dezelfde dame wat ik allemaal als erg fijn, vriendelijk en prettig ervaarde. Tot ineens een andere gast erbij kwam. Dit was een gast met vrij donker strak haar naar de zijkant. Het moment dat deze persoon mij kwam (helpen) was het hele gevoel van een warm welkom weg... De klantvriendelijkheid was ver te zoeken en ik had het gevoel dat deze persoon de klanten liever de deur uit heeft als dat de persoon iets wilde verkopen of nieuwe klanten wilde.

1 waar bemoeid deze persoon zich mee? Als ik wordt geholpen door iemand, wil ik het ook graag afronden met deze persoon.
2 Cursusje klantvriendelijkheid?
3 hoe durft deze persoon zich autoritair, bazig, denegerend en kleinerent te gedragen naar klanten.

Wat mij erg opviel is dat deze persoon eerst zeer vriendelijk deed zodra collega's in de buurt waren en daarna zeer neerbuigend gedroeg als ik weer alleen met hem was.

Erg jammer want heb het hiervoor als een prettige zaak ervaren, nu toch maar naar de concurent tegenover jullie gegaan en wel geslaagd en normaal geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Cursus klantvriendelijkheid voor bepaalde collega's en deze beter in de gaten houden zodra deze alleen met klant zijn.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerdere aanschaf

Score voor LaminaatOutlet: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: