Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

R. Gravemaker

Verkoop, advies en service zoals verkoop, advies en service bedoeld is!!!

Geïnteresseerde medewerkers die doorvragen wat nu daadwerkelijk de wens is van de klant.
Niet meteen op de huid om je maar iets te willen verkopen. Nee, doordachte vragen van de verkoper om je tot een juist besluit te doen laten komen.

Een kop koffie aangeboden gekregen om nog even na te denken, of een visitekaartje meegeven als je er liever thuis over na wilt denken. Beide is uiteraard mogelijk Meedenken met de klant, dat is voor mij persoonlijk belangrijk en niet het gevoel krijgen dat ik binnen 'mag' kijken en naar buiten 'móet' met een vloer. Je mag er iets kopen en men moet niets. Voelt heel fijn om zo te winkelen/shoppen/vloer uit te kiezen.

Mijn eerste keus isook meteen mijn definitieve keus gebleken. Fantastische 'houtlook' vloer in brede vorm.
Ik wilde eerst gaan voor Visgraat of Hongaarse vloer. Ik werd correct geïnformeerd over hoe druk Hongaars kan ogen en hoe 'niet' tijdloos Visgraat kan zijn. Hier had ik zelf nog niet over nagedacht! Kwaliteit van de vloer is top !

Reuze blij met de prijs, want ik kreeg ook nog een introductiekorting eroverheen, gezien ik meteen maar ondervloer en plakplinten erbij had gekocht.

Bij het ophalen en de krabbel gezet te doen hebben, kreeg ik als klap op de vuurpijl een chocoladeletter mee :-)
Een blij mens en nog blijer met mijn vloer.

Mijn advies, ga niet af op de kortingaanbieders, de prijsstunters of prijsvechters - men vergeet vaak (ook ik dus) dat die aanbieders er nog btw overheen rekenen, dus de prijs die je ziet is exclusief btw. Dan kom je als koper van een koude kermis thuis, helemaal als je besluit om naar de andere kant van het land te rijden.

Kies een Laminaat Outlet bij jou in de buurt en ik verzeker je dat je met een goed gevoel en goede vloer naar buiten loopt.
Mijn vloer is gekocht bij Laminaat Outlet Haarlem.
Ik werd geholpen en geadviseerd door Daniel die met mij de koop heeft gesloten.
De afwikkeling heb ik met een dame geregeld die mij ook de plinten heeft geadviseerd.
Beide erg vriendelijk en zéér vakkundig.

Verfrissende groet,
Richard (Amsterdam)

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via een vriend die in de buurt woont (Spaarndam)

Score voor LaminaatOutlet: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: