Jan nHeijnen

Mijn laadpaal deed het niet meer. Na contact met het bedrijf kreeg ik een storingsformulier wat ik moest invullen en terugsturen. Na 2 dagen kreeg ik antwoord, ik moest de laadpaal opsturen. Na ruim een week kreeg ik bericht dat de monteur de laadpaal had nagekeken en een onderdeel vervangen. Kosten ruim 220 euro, er zat nl geen garantie meer op. De factuur betaald, en daarna de laadpaal weer terug ontvangen. Maar wat blijkt, hij deed het nog steeds niet. Dezelfde storing. Meteen teruggebeld, maar het was einde van de middag, dus geen monteurs meer aanwezig. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Dat is nu een week geleden. Nog steeds niet teruggebeld. Ik heb nu zelf een installatiemonteur laten komen. Die constateerde dat in de meterkast de installatieautomaat defect was. Dus de laadpaal mankeerde niks. Heb dus voor nop 220 euro betaald en zelf een montuer moeten laten komen. Bij de koop ben je nog koning, bij problemen laten ze je vallen. Bedankt.

Verkoop

Reactie Laadpaal24:

Beste Jan ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.nl.
We hebben het storingsformulier die je naar ons hebt toegezonden nagekeken en hierop had je aangegeven dat de lampjes branden, maar niet op de manier zoals het hoorde. Dat betekend dat de laadpaal wel werd voorzien van stroom.
Vandaar dat het niet alleen aan de installatieautomaat heeft kunnen liggen.
De storingsdienst heeft het product vervangen welke defect was.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Score voor Laadpaal24: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee