Farber

Slecht , erg slecht Graag lezen en antwoord van deze bedrijf over verzoek mijn laadpaal repareren:
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het invullen van het storingsformulier.

Naar aanleiding van het door u ingevulde formulier kunnen wij het volgende aanbieden.

Aangezien het laadstation buiten garantie valt, kunnen wij het laadstation retour nemen, laten nakijken en indien mogelijk repareren. De onderzoekskosten bedragen €72,60 inclusief BTW en verzendkosten. Nadat wij het laadstation hebben onderzocht, ontvangt u van ons een opgave met hierin de reparatiekosten. Echter wil ik u wel alvast aangeven dat er wordt gecontroleerd of het nog rendabel is om dit station te repareren gezien de levensduur.

Bij akkoord sturen wij u een retourformulier waarmee u het laadstation naar ons toe kunt sturen. Op het moment dat wij de opgave van de reparatiekosten inzichtelijk hebben, koppelen wij dit aan u terug om akkoord te krijgen op de reparatiekosten.

Voor het terugsturen van het laadstation zijn twee zaken belangrijk, namelijk het demonteren van het laadstation en de Track & Trace van de zending. U ontvangt in de bijlage een de-montagehandleiding om het laadstation veilig en verantwoord te demonteren. Op het moment dat u uw laadstation naar ons retourneert, bewaar dan te allen tijde de Track & Trace van de zending om te controleren waar uw laadstation is.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Reactie Laadpaal24:

Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Wat vervelend om te horen dat je een storing ondervindt met je laadpaal.
Een collega van de technische dienst heeft telefonisch contact met je opgenomen.
en aangegeven dat omdat het station bijna 8 jaar oud is, deze helaas niet meer onder garantie valt. We kunnen het station dus niet kosteloos repareren, over de prijs was je het niet eens, helaas zijn de prijzen door de jaren heen veranderd waar wij als groothandel geen invloed op hebben.
We hebben je verschillende opties gegeven die je zou kunnen proberen om de storing te verhelpen.
En aangegeven wat de mogelijkheden en kosten zijn, mocht je het zelf niet kunt verhelpen.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Score voor Laadpaal24: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee