Gerben

Als je op zoek bent zo genaamd goedkoop kan je het duur komen te staan want het is zeker minder opgeleide mensen dan de kinderopvang en je gaat het merken aan je kind , en als het iets plaats heeft gevonden word je niet serieus genomen maar dat kan je ook niet verwachten voor 35 euro administratie kosten en onprofessionele mensen zoals gastouder, dus voor alle mensen die opvang zoeken ga aub naar de gewone kdv daar zijn ze vaak bekwaam en je kind is serieus aan het groeien

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Gerben,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Deze review is voornamelijk gericht op uw voormalige gastouder echter gaan wij hier toch een reactie op geven.
Alle (onze) gastouders beschikken o.a. over een geldig vereist diploma en worden (continu) gescreend door zowel de GGD, DUO als de gastouderbureaus alvorens zij als gecertificeerd gastouder kunnen starten. Vervolgens worden er op jaarbasis meerdere huisbezoeken met verschillende doeleinden bij de gastouders uitgevoerd en kan zowel het gastouderbureau als de GGD ieder willekeurig moment onaangekondigd op bezoek komen.
Wanneer er signalen zijn dat een gastouder kwalitatief geen goede opvang biedt, er incidenten hebben plaatsgevonden, er iets mis is met de veiligheid of het pedagogisch handelen van de gastouder wat niet strookt met het pedagogisch beleidsplan van dan worden daar door ons direct stappen op ondernomen.
In uw geval hebben we van u nooit signalen gekregen over onvrede over uw gastouder en is het (pedagogisch) handelen van uw voormalige gastouder nooit eerder onderwerp van gesprek geweest. U komt helaas pas na de opzegging van uw gastouder met punten die al ruim een jaar geleden zouden zijn voorgevallen aangezien u niet wenst te voldoen aan de wettelijk verplichte opzegtermijn van 1 maand richting uw gastouder. Zoals we al eerder bij u hebben aangegeven gaan we de door u (na de opzegging) aangegeven punten zeker bespreken met uw voormalige gastouder en extra afspraken inplannen om de vinger goed aan de pols te houden. Echter is de opvang beƫindigd en bent u geen deelgenoot meer in deze situatie. Wanneer we eerder door u op de hoogte waren gesteld dan hadden we zeker een bemiddelingsgesprek met u en uw gastouder ingepland en waren we met alle partijen bij elkaar gekomen om in gesprek te gaan en tot een voor alle partijen wenselijke oplossing te komen.
Wij vinden uw bericht dan ook zeker niet op zijn plaatst en betreuren het dat u uw eerdere punten m.b.t. uw gastouder niet eerder bij ons heeft kenbaar gemaakt. U heeft uw dochter bijna 2 jaar bij uw voormalige gastouder in de opvang gehad en nooit eerder iets van onvrede geuit. U heeft ons hierdoor de gelegenheid ontnomen om te bemiddelen tussen u en uw gastouder en dat vinden wij jammer aangezien wij eigenlijk in alle gevallen tot een oplossing weten te komen.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee