Corinde

Incompetente medewerkers , alleen de baas mag iets beslissen maar die komt maar weinig aan de telefoon, ze hebben door een slechte verdeling van de kosten per uur per kind mij teveel in rekening gebracht waardoor de verdeling bij belastingdienst erg slecht uit kwam en wij daardoor 8.000 e teveel hebben betaald in 3 jaar. Daar kom je dan achter als je overstapt naar een gedegen gastouderburo. Krokodilletje heeft met de klacht niets willen doen of erin willen betekeken, wat ze wel konden doen richting belastdingdienst. Op advies belastingdiensg en klachteninstantie gastouderburo’s was t met 1 formuliertje en het zou geregeld kunnen worden on terug te krijgen. Erg veel geld dus. Goedkoop is zeker erg duurkoop bij deze organisatie!!!!

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Corinde,
Wij kunnen uw eigen onjuiste aanvraag van de kinderopvangtoeslag van drie jaren lang helaas niet herstellen. Wij vinden de situatie voor u erg vervelend echter kunnen wij hierin niets voor u betekenen hoe graag wij dit ook zouden willen.
Wij zijn allen ten alle tijde goed bereikbaar, dit geld ook voor het management. U bent destijds keurig en accuraat door zowel onze medewerkers als het management te woord gestaan en geholpen. Wij hebben geen slechte verdeling van uw uurtarief gemaakt, u heeft zelf uw uurtarief bepaald en deze aan ons en de belastingdienst doorgegeven. Kinderopvangtoeslag aanvragen kunnen en mogen wij niet als gastouderbureau, dit kunnen alleen ouders doen en dit is dan ook de verantwoording van ouders zelf.
De belastingdienst heeft u destijds niet correct geadviseerd, dit komt helaas vaker voor. Wij konden overigens net als uw huidige gastouderbureau andere uurtarieven voor u instellen echter niet met terugwerkende kracht van 3 jaren, dit kan ook uw huidige gastouderbureau niet bewerkstelligen.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 1.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee