Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Albert V.

We waren geattendeerd op een Duitse luchtwaterpomp van Remko door een buurman. Firma Kouveld levert en installeert die in Nederland. We wilden gasloos en onze CV-ketel moest toch vervangen worden. Bovendien verleent de gemeente nu nog subsidie voor het afsluiten van de gasaansluiting, zodat de hoge aanschafkosten daardoor minder werden. Wat ons beviel is dat bij de inventarisatie aan huis al veel tips over energiegebruik enthousiast werden gedeeld. De installatie vond plaats 4 weken na de overeenkomst. Dat bleek toch een hele klus met 2 teams. Prettige installateurs en electriciens/ loodgieters die goed vooruitdachten en erg kundig bleken. Wel 4 dagen bezig. Na installatie liep het niet meteen, want de vloerverwarming werd nog niet voorzien. Dat is na het weekend meteen verholpen, zodat de kou langzaam wegtrok. De manier waarop er werd omgegaan met voortraject, installatie en de eerste opstartperikelen vonden we open en betrokken. Dus goede service en vertrouwenwekkend. Hopelijk hebben we er lang plezier van.

Serviceverlening is erg goed: deskundig met veel persoonlijke input over eigen energiebeleid thuis.

Score voor Kouveld Airconditioning: 4.5/5
Zou u Kouveld aanbevelen? Ja