We hebben Sint-cadeautjes bij dit bedrijf gekocht. We vonden het zeer vreemd dat we, ondanks het feit dat we voor een paar honderd euro besteld hadden, toch verzendkosten moesten betalen. Bij veel andere bedrijven is dit gratis boven de 100,00 euro. Wel veel keuze en vlotte levering.
Toen bleek dat we per ongeluk gedeeltelijk hetzelfde hadden uitgekozen als vorig jaar, kon dit zonder problemen geruild worden. Wel moesten we de dozen zelf bij PostNL afleveren en de verzendkosten betalen (ruim 30,00 euro!). Bij PostNL waren ze ook verbaasd dat er geen retoursticker was en wij voor de kosten opdraaiden.

Snelle levering, veel keuze, ruilen geen bezwaar. Vriendelijke telefonische service.

Haal gauw die verzendkosten eraf!!
Scholen hebben uiteindelijk weinig geld en dat speelt dus wel een grote rol.

Reactie Koppen Speelgoed:

Beste,
Bedankt voor uw feedback. Wij berekenen de verzendkosten en retourkosten niet door in de producten, dit hanteren wij apart. Daarom betaalt u bij ons altijd verzendkosten.
Dit geldt helaas dus ook voor het retour sturen. Wij bieden geen retourstickers aan, u mag altijd producten op uw eigen kosten retour sturen. Jammer dat u zoveel kosten heeft moeten maken.
Hopelijk wordt het Sinterklaasfeest wel een groot succes!

Score voor Koppen Speelgoed: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee