Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Peter de Visser

Geprobeerd twee mobiele DeLonghi-airco's te bestellen. Zowel telefonisch als per e-mail. Dat model stond op de site als "leverbaar tussen 4-5 dagen".
Bleek dus toch nìet leverbaar. (Haal dan dat model VAN de site!)
Vervolgens gaan er dagen overheen voordat er door de heer Bartels gereageerd wordt.

Telefonistes beperken zich tot "We zullen uw bericht doorgeven"...

Dagen later een voorstel een ander model " met dezelfde eigenschappen" te leveren. Bij nazoeken op internet en in gesprek met de importeur blijkt dat NIETzo te zijn.
Ik annuleer dus mijn bestelling, zowel telefonisch als per mail.

Reactie komt dan plotseling: "Wij kunnen alle DeLonghi-modellen bestellen. Hebt u een bepaald model op het oog? "
(Tja,...DAT had in mijn eerste mail toch al gezet? En DAT model was toch volgens de site te bestellen? En later toch weer niet?)

Ik heb intussen bij een ander bedrijf mijn twee airco's gekocht. Binnen een paar uur waren ze betaald en gereserveerd.
Zo kan het ook.

Het bedrijf profileert zich goed en heeft veel goede reviews en goede keuze. Daarom wilde ik daar ook kopen. In mijn geval ging dat helaas niet goed.

Als de telefonistes "alleen berichten doorgeven", dan is dat voor een potentiële klant niet uitnodigend. Ik wil goede informatie inwinnen. Eventueel schakelt men mij door naar iemand die wèl info geeft.

E-mails niet dagenlang zonder enige reactie laten "hangen". Als klant heb je geen idee wat men dan aan het doen is.
Daarom ben ik ook naar een ander gegaan.

Score voor KliMate - Kwaliteit in comfort: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Bestelling geannuleerd