Gebruiksvriendelijkheid van de website

Marleen Dillen

Na een intense zoektocht naar het aangekocht artikel op het internet, kwam ik bij Kleinveeservice.nl terecht. Gezien dat vele groothandelaars prominent en dominant aanwezig zijn op het internet, ben ik een persoon die verder op zoek gaat naar bedrijven die achter die dominante zitten. De laagste prijs is natuurlijk mijn uitgangspunt. Ik had nog nooit van deze handelaar gehoord. En vond hier het artikel dat ik zocht, aan de laagste prijs. De aankoop verliep zeer vlot, verzorgd geleverd op korte termijn. Wat wil je als klant nog meer?

Wat mijn aankoop betreft, een eerlijke handelaar. En belangrijk dat ze zich toeleggen op enkel kleinvee producten en daar dan ook voorraad van hebben.

Twijfelde u voor u de bestelling bij Kleinveeservice plaatste?

Ja, maar dat lag aan het voor mij onbekend zijn van deze handelaar. Je leest zoveel over fishing hé! Maar na het zorgvuldig uitpluizen van dit bedrijf, kwam ik tot de conclusie dat het hier om een eerlijk bedrijf ging. En plaatste ik de bestelling. Blij toe, een tevreden klant en gelukkige kippen. Indien ik nog iets nodig mocht hebben doe ik het bij kleiveeservice!

Waar ken je Kleinveeservice.nl van?

Bij toeval ontdekt bij het surfen op het internet.

Score voor Kleinveeservice.nl: 5/5
Zou je Kleinveeservice aanbevelen? Ja