Gebruiksvriendelijkheid van de website

wilma

Bestelling binnen dag verwerkt . De assescories horen in de peuter-speelhoek thuis. De beloofde nederlandse-talige stappen plan werd niet bijgeleverd en ook niet toegestuurd op aanvraag. De chinese origunele instructie is onleesbaar. ik zit nu met twee losse onderdelen die waarschijnlijk deel uitmaken van de ei-kering constructie. Het You-tube filmpje is onvolledig en gaat in in op het insrellen van de ei-kering. ik kan dit product niet aanbevelen

Reactie Kleinveeservice.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses dat de handleiding ontbrak, ik begrijp dat de chineese handleiding heel erg onduidelijk is, juist daarom hebben we een nieuwe Nederlandse handleiding, met uitgebreid stappenplan geschreven. Ik heb deze handleiding zojuist per mail naar u gestuurd, vind u het misschien fijn als ik hem ook per post naar u toe stuur?
Ik las in uw review dat u de losse onderdelen niet kunt plaatsen, de 2 losse onderdelen zijn reserve onderdelen voor het keersysteem. Het voer en drinkbakje, het spuitje en het vulflesje zijn als gratis extra met de broedmachine mee geleverd. Ze zijn klein, maar voor kuikens is dat juist een voordeel, het water en voer wordt hierdoor vaak ververst.
Nogmaals onze excuses voor het ontbreken van de handleiding.
Mocht u nog vragen hebben bel of mail me dan gerust,
Els Meijer
KleinveeService.nl

Score voor Kleinveeservice.nl: 1.5/5
Zou je Kleinveeservice aanbevelen? Nee
Wat heb je gekocht?: budget broedmachine