Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

slagt

Alles prima geregeld, duidelijke mailtjes, goede aanwijzingen waar we wanneer moesten zijn, sms over het wel/niet doorgaan van de les vanwege weersvoorspelling TOP. Ook ter plekke snappen ze wat ze je moeten vertellen (waiver, uitrusting, wie geeft je les etc) voordat je start. Hulpvaardig, klantvriendelijk, leuke spontane en enthoiusiaste sfeer.

Goed materiaal, fijne geduldige docente (Rosa) die zowel aanwijzingen ALS complimenten geeft en oog heeft voor veiligheid. Snapt hoe mensen leren. Fijne locatie met volop plek.

Wij deden als oude knarren (57 jr) voor de grap een lesje. Maar we zijn nu hartstikke enthousiast. Ik denk dat jullie je ook kunt profileren (naast wat je al doet) als een fantastische sport(begeleider) voor mensen boven de 25..... Onze aarzeling (we doen het gewoon, maar zullen we niet helemaal serieus genomen worden) is nu omgezet in het idee dat kiten ook heel goed te doen is voor normaal fitte 50 plussers zonder een uber sixpack of mega spierballen. Ik denk dat een gemiddelde oudere persoon niet op het idee komt, en ook geen idee heeft hoe laagdrempelig deze sport eigenlijk is. zonde!!!

Score voor Kiteboardschool.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk lespakket heb je afgenomen?: 1 proeflesje