Daphne Coenen

Frustrerend, onprofessioneel en zonder oplossingen

Reactie Kitchen247:

Geachte mevrouw Coenen,
Uw review is voor een deel volledig terecht, onze medewerkster heeft een fout gemaakt en de bestelling gearchiveerd en niet definitief naar de fabrikant doorgezet. Dat is een stomme en domme fout van haar. Gelooft u mij, daar is zij zelf niet gelukkig van geworden. Dit deel is terecht en kunnen wij nooit meer goed maken, dat beseffen wij ook wel.
Wel hebben wij een extra middel ingezet om dit te voorkomen, maar daar heeft u niets meer aan.
Ik heb uitdrukkelijk verboden om noodkeukens in te zetten, omdat wij tegen inkoop condities de keukens doorleveren en hier geen extra geld voor is. Bij iedere keukenleveranciers was u minimaal 3000,00 meer kwijt geweest. Toch was de dame in kwestie zo verdrietig van dit feit dat ze toch wat voor u heeft willen regelen.
Dat u elders meer geld kwijt was geweest, weet u ook maar al te goed en daarom heeft u ook bij ons besteld. Dat neemt niet weg dat het wel gewoon goed moet zijn, dat ben ik volledig met u eens. Wij hebben u dan ook aangeboden om de keuken te annuleren. Dit wilde u niet, u wilde compensatie. Het gaat u dus gewoon om geld terug te krijgen van ons (wat nooit gaat gebeuren) en u probeert ons op alle social media kanalen dwars te zitten.
Tevens heeft u het over de kleuren, die zijn anders dan op het scherm. Dat is logisch want dat ligt aan de resolutie en helderheid van uw scherm. Daarvoor hebben wij een kleurenbox, die u kosteloos had kunnen aanvragen.
Daarnaast heeft u het over onze gebrekkige communicatie, ik heb u vandaag al 8 keer getracht te bellen, maar u neemt niet op? Inderdaad voert u gebrekkige communicatie zoals blijkt.
Kortom: wij geven geen compensatie, want dat is de enige reden dat u ons blijft zwart maken. Ondanks onze grove fout, welke wij erkennen, maken de keuken in orde zoals het hoort. We vinden het erg spijtig dat dit voorval heeft plaatsgevonden, hebben u de kans gegeven om te annuleren. Vind u niet dat dit genoeg is? U mag het op alle plekken plaatsen zoals u dat wenst, wij zullen dit verhaal eronder plaatsen. PS we hebben de collega wel duidelijk gemaakt dat ze goed moet opletten, aan de andere kant gelukkig is zij ook een mens. En wellicht heeft u nog NOOIT een fout gemaakt in uw leven, ik ben eerlijk…. Ik maak wel eens een fout in mijn leven. Dat heeft altijd consequenties, maar we lossen altijd op.
De Directie

Score voor Kitchen247: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Volledige keuken