Als jullie de aquariumkit goedkoper aan kan bieden, dan wil ik best wel per doos bestellen, het gaat mij vooral om de ottoseal.
Reactie Kitcentrum.nl:
Goedemorgen,
Bedankt voor de terugkoppeling, onze prijzen zijn al vaak gebaseerd op afnames. Helaas kunnen wij niet voor alle producten de allerlaagste prijs aanbieden :( We hebben de producten wel veel op voorraad en met een prima houdbaarheids datum..;)
Met kittige groet van Rik,