Ik houd er niet van om beoordelingen te geven
Aanbevelen doe ik uit principe niet, daar eenieder iets anders erváárt.
Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?
Geen
Reactie Kitcentrum.nl:
Goedemorgen Anoniem,
Jammer dat je vanuit je gevoel toch een beoordeling geeft maar ons niet aanbeveelt..
Groeten van ons!