Prima, als alles goed gaat.
Zoals zoveel webshops, als je klikt besteld en het komt aan dan heb je niet zoveel in te brengen.
Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?
Wellicht een assortiment handschoenen opnemen.