Was de eerste keer dat ik wat bestelde bij jullie. Mijn complimenten voor hoe het gegaan is.Alles liep volgens afspraak dat gebeurt niet veel jullie krijgen daarvoor van mij uit een dikke 9
Heb je verbeterpunten? Of een positieve feedback?
Nee was echt bijzonder goed ga zo door.