Laura Joop en Conny

Rondreis van de Kalahari naar Chobe, via Savuti terug naar Maun

Beschrijf hier uw ervaringen

Een geweldige reis die ons nog lang zal heugen. Eer zat een mooie opbouw in. Waar de Kalahari in zijn uitgestrektheid ons trakteerde op gemsbokken, zadeljakhalzen en leeuwen, was Kubu Island met zijn witte zoutpannen een totaal andere wereld. Chobe national park met een boottocht over de rivier was een overtreffende trap. In het park teveel dieren gezien om op te noemen maar vooral de badderende olifanten en nijlpaarden in de rivier waren indrukwekkend. Doordat we onderweg op zoek gingen naar geocaches kwamen we op bijzonder plekjes. Het camperen met de daktenten op de auto is ons zeer goed bevallen. Je kunt volledig je eigen gang gaan, bent weer 1 met de natuur ('s nachts hoor je de leeuw brullen die je dan 's morgens aantreft bij the waterhole). 's Avonds bij een kampvuurtje je potje koken onder een fantastische sterrenhemel. Je waant je alleen op de wereld. De weinige mensen die we tegenkwamen waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Marianne en Jan doen er alles aan om je reis volledig af te stemmen op jouw wensen, wat voor ons inhield dat we op bezoek konden bij een schooltje en wat ouderen bezoeken (beroepsdeformatie zullen we maar zeggen). Een onvergetelijke reis die wie iedereen kunnen aanraden die van een beetje avontuur houdt.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: