Milene en Lex

Vanuit Tshima Bushcamp meerdaagse trips gemaakt

Beschrijf hier uw ervaringen

Beste Marianne en Jan,

Inmiddels zijn we weer een week terug uit Botswana en we kijken terug op een prima verblijf waar jullie een belangrijke bijdrage aan hebben geleverd. Om te beginnen hebben we genoten van onze tocht naar de delta waar we veel dieren hebben gezien, vooral heel veel olifanten. De wandelingen die we hebben gemaakt waren indrukwekkend, soms een beetje spannend. De verzorging was prima, goed geslapen in de tent en de tocht in de mokoro, heel apart.
De trip naar Moremi was weer heel anders. Het vervoer was goed geregeld, prima auto en de accommodaties idem. De game drives waren erg interessant en ook hier allerlei verschillende dieren gezien. De rit naar Third Bridge was heel apart. We moesten de brug over, maar die hield midden in de rivier op. Op aanwijzingen van locals zijn we met de auto het water in gedoken en zonder problemen aan de overkant gekomen. Op de terugweg naar tshima Bush camp hebben we nog een omweggetje gemaakt om een kudde Olifanten te ontwijken.
Tot slot Planet Baobab. Ook weer heel anders. Wat een enorme bomen. En dan slapen op de zoutpan. Jammer dat het volle maan was, waardoor de sterren niet zo overweldigend waren.
Kortom, het waren prima georganiseerde trips.
Dank daarvoor.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: