Vraag hen geen energielabelinspectie aan. Ontzettend onprofessioneel en onverschillig.

Ze annuleerden hun afspraak 2 minuten voor de genoemde tijd. Ik verwacht dat een beetje professionaliteit ten minste * een dag ervoor en niet 2 minuten ervoor annuleert.

Een klein appartement is een puinhoop omdat alle meubels moeten worden verplaatst om de ramen toegankelijk te maken en ze niet willen helpen of een vervanging sturen.

De volgende afspraak die ze maken, ik heb niemand om me te helpen met het verplaatsen van het meubilair; om hulp gevraagd omdat ik ziek en zwak ben. Dame was onbeleefd en kort aan de telefoon. zeggen dat ze die dingen niet deden.

Kijk verder en vraag *NIET* om hun diensten. Werd niet gecompenseerd of geholpen. Ze geven niet om de speciale behoeften van hun klanten en hebben geen professionaliteit en respect en empathie voor hun klanten.

Geen. Er zijn geen sterke punten. Ze zijn onprofessioneel en hebben geen respect of empathie.

Reactie KeuringsHuis:

Wij vinden het vervelend om uw review te lezen.
Zoals u telefonisch heeft besproken met onze collega hebben wij de afspraak moeten verplaatsen vanwege ziekte van onze energieadviseur. Wij vinden dit een vervelende situatie voor u en voor ons. Zoals u zich vast kunt voorstellen is dit voor ons onmacht.
Wat u telefonisch aangekaart heeft is dat u alle meubels en andere spullen heeft opgestapeld in de woning en dat u zelf niet in de gelegenheid bent om de spullen te verplaatsen. Voor een opname is het enkel noodzakelijk dat de deuren en ramen toegankelijk zijn voor de metingen die uitgevoerd worden.
Het verplaatsen van meubilair en overige spullen valt niet onder onze dienstverlening. Het betreurt ons dat uw verwachting van ons anders is dan de dienstverlening die wij aanbieden. Binnen onze mogelijkheden hebben wij u geprobeerd te helpen en compenseren voor dit ongemak.
Mocht u nog in contact willen komen om de situatie samen te bespreken, belt u ons dan gerust.

Score voor KeuringsHuis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: