Waardeloos, binnen luttele minuten na ontvangst van mijn kerstcomplimenten heb ik kado's uitgezocht en toen ik deze uiteindelijk kreeg bleek dat een bepaald kado niet meer voorradig was en dat kerstcomplimenten zelf voor mij had bedacht wat ik dan wel zou willen hebben.... Dus inmiddels zit ik met iets wat ik niet wil en is dat wat ik wou niet meer te leveren, behoorlijk kansloos.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.