Het duurde erg lang voordat ik mijn spullen binnen had. Na bellen bleek dat 10 werkdagen te zijn terwijl op de bon enkele dagen stond
Sterke punten
Ik heb o.a. een sporttas besteld. Die bleek bij ontvangst ontzettend naar olie te stinken. Zo erg dat deze niet bruikbaar is. Als je daar kleding instopt, stinkt alles ernaar. Ik heb de tas 2 weken gelucht en nog is deze niet bruikbaar.