Kemkens

J. van Rooijen

Via internet contact gelegd met kemkens. Wij gaan een groot aantal zonnepanelen plaatsen op ons nieuwe huis als ook de huidige oude CV installatie vervangen door een Hybride Warmte pomp cv installatie. ingeschat een totale investering van ca. EUR 15.000,-- Kemkens kwam op ons pad omdat zij beide kunnen leveren en van beide verstand leken te hebben.

netjes gebeld door telefoniste maar toen ging het fout: Wij zijn 45+ en willen graag iemand spreken voor we een handtekening zetten onder een offerte van deze grote. Ook is het niet eenvoudig iedere leverancier mee te nemen naar een huis dat nog niet in je bezit is!

Vandaag ben ik terug gebeld door de, nog steeds vriendelijke, dame maar met de boodschap dat een persoonlijk verkoopgesprek ons EUR 45,-- gaat kosten. SORRY? betalen voor een verkoopgesprek?? daarna was het gesprek kort en is Kemkens voor ons geen goede match als leverancier.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

zorg voor een mogelijkheid om mensen te helpen die nog graag persoonlijke gespreken waarderen boven internet aankopen.

Wat viel u in positieve zin op?

de dame aan de telefoon was erg vriendelijk

Score voor Kemkens: 0.5/5
Woonplaats Culemborg