NDL Verstoep

Ter aanvulling van eerdere vraag, wij hebben niet doelbewust voor Kemkens gekozen, maar liep zo door overname onderhoudscontract die we hadden met frm. Giessens

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer positief: 2* al monteur geweest voor uitvoeren van onderhoudscontract….plezierige en vooral heel goede mensen ( Brian in ‘22 en Loela zojuist)
Minder : betaal extra voor jáárlijks onderhoud maar na nov 22 nu net pas weer in maart ‘23> in 16e maand erna !! Ooit werd mij telefonisch gemeld dat één jaar geïnterpreteerd moet worden als één-jaar +/- 3 maanden….dus dat is ook niet juist….waarom dan extra betalen voor één-jaars-contract….dan hoort daar toch wel een korting op wanneer dit contract niet correct wordt uitgevoerd
Maar nogmaals…goede monteurs

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Kwaliteit monteurs en meldingen rondom gemaakte afspraak

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte mijnheer/mevrouw Verstoep,
Graag willen wij uw gegevens ontvangen zodat we het voor u uit kunnen zoeken, via deze site hebben wij geen gegevens van u en daarom verzoek ik u om uw storing/klacht te sturen naar klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Kemkens BV

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 3.5/5