Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Totallux BV

Zeer op verheugt om in Amsterdam met ons team de workshop te volgen maar helaas een ENORME domper. Men had het verkeerde menu voorbereid. Er waren 2 chefs waarvan 1 voor het eerst in een keuken stond, de ander deed wel enorm zijn best om er wat van te maken. De keuken, vloeren en toilet een gore vieze bende. Ongeloofelijk dat nog op die manier voorkomt. Een absolute afknapper en afrader. Dit had verder ook niets met een workshop te maken. Nauwelijks begeleiding en uitleg. Wens ze veel succes en hoop dat dit een uitzondering is geweest. Ons zien ze in iedergeval niet meer terug.

Wat voor workshop heb je bij ons gevolgd?

Privé kookworkshop met eigen groep

Locatie

schoonmaken en opfrissen, zeker als er gekookt wordt en met etenswaren wordt gewerkt.

Reactie Keizer Culinair:

Wat jammer te horen dat de avond niet naar verwachting is verlopen. Feedback vinden wij zeer belangrijk en bespreken we graag middels een persoonlijk gesprek. Helaas hebben we jullie niet kunnen spreken. Na mailcontact hebben wij gebeld maar werd aangegeven dat er geen tijd was en dat jullie terug zouden bellen. Helaas is dat niet gebeurd. Er staan nu punten in de review die niet kloppen.
Het gemaakte menu hebben jullie zelf online bevestigd. Na bevestiging versturen wij een definitief programma en deze is nogmaals gecheckt een week voor jullie komst. Op beide hebben we geen reactie ontvangen. Qua personeel waren er op jullie avond één chef en één afwasser aanwezig. Dat de locatie niet schoon is verrast ons heel erg en zullen we kritisch naar kijken. Na elke activiteit werken wij volgens een schoonmaak checklist. Naast deze schoonmaak volgt minimaal ééns per week een extra schoonmaakronde.
Wij staan altijd open voor feedback en kritiek maar doen dit graag middels een gesprek.

Score voor Keizer Culinair: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen? Nee