Op zich, zoals gewend, goede en snelle actie van Karsten bij de bestelling. Alleen bij het retourneren van het product wel een aandachtspunt. Zelf had ik de verkeerde tafel besteld. Had tijd en zin om het product zelf terug te brengen en om te ruilen. Bespaart Karsten de retourenkringskosten dacht ik nog. En dan kom je in de winkel en zegt de medewerkster van de online afdeling, die ingreep bij de inleverbalie, dat dit niet gebruikelijk is en dat het geld ook pas later geretourneerd zal worden. Om benzine te besparen had ik dus achteraf beter e.e.a via de post kunnen terugsturen en bestellen (wat meer kosten voor Karsten met zich meebrengt lijkt mij). Dit gegeven is niet echt klantvriendelijk. Vanuit de bedrijfsvoering snap ik het wel (systeemdenken)en dat prevaleert dus bij Karsten. Hierbij gaat men dan wel voorbij aan de gedachte dat de klant wederom door de winkel gaat met de mogelijkheid dat de klant nog andere producten koopt.

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer Bovee,
Wat vervelend dat u het retourneren van uw artikelen negatief heeft ervaren.
We waarderen het dat u het artikel naar onze winkel terug gebracht heeft. Mijn collega doelde er meer op dat het niet vaak voorkomt in plaats van dat het niet gewenst is. Uiteraard is retourneren in onze winkel nooit een probleem en altijd kosteloos in tegenstelling tot het retourneren via de post.
De reden dat de kosten niet direct aan u retour gestort kunnen worden is omdat wij ook een optie tot betalen achter af bieden tijdens het bestelproces. Om te voorkomen dat mensen geld retour ontvangen voor een niet betaalde bestelling storten wij het aankoopbedrag altijd retour via de betaalmethode die de klant tijdens het bestel proces heeft gekozen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel dus ik hoop dat deze uitleg uw ontevredenheid een beetje weg kan nemen.

Score voor Karsten Travelstore: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
tafel