Patrick

Pas op Oude foto van Google

Uw ervaring

Ik ben gelokt door de belofte van een recente luchtfoto!
Echter krijg ik een jaar oude Google maps foto?
De eerste de beste drone doet dit vele malen beter..
Het zijn in mijn ogen oplichters.
Na deze review waren ze pas bereid om me terug te betalen. Vervolgens heb ik meerdere mails ontvangen om deze review te verwijderen.

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste heer de Ruijter,

Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Graag verduidelijk ik voor u het e.e.a. via onderstaande e-mail.

Voor ons is echter alleen niet helemaal duidelijk wat u precies bedoeld met een onduidelijke google foto.
Dit leveren wij namelijk niet.

De Luchtfoto A3 met perceelsgrenzen, huisnummers en schaalaanduiding is een overzicht van het opgevraagde perceel inclusief de directe omgeving op A3 formaat (297 mm x 420 mm). De luchtfoto is als extra voorzien van de (globale) bebouwings- en erfgrenzen. De Luchtfoto A3 met perceelsgrenzen is zeer geschikt om een duidelijk overzicht te krijgen van de situatie ter plaatse, het voorbereiden van een verbouwing of het plaatsen van een erfafscheiding. U ontvangt de meest recente gedigitaliseerde foto.

Ook geven wij hier een voorbeeld aan van hoe wij de luchtfoto versturen. U ziet dus vooraf wat u opvraagt.
En zo is er ook conform de aanvraag aan u geleverd. Dat is de reden dat wij uw review niet helemaal begrijpen en wij het erg jammer vinden dat u niet bereid bent uw review aan te passen ondanks wij u het bedrag hebben gerestitueerd.

Als u nog vragen heeft horen wij dit graag.
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee