Frank

Verschrikkelijk zelfingenomen met foutieve data

Uw ervaring

Geconstateerd dat mijn adresgegevens bij kadasterdata.nl gekoppeld zijn aan het perceel van de buurman. Als reactie gekregen dat dit vanuit het echte kadaster (www.kadaster.nl) aangeleverd wordt. Het echte kadaster bevestigd mij dat zij de koppeling wel correct hebben. Volgens kadasterdata.nl doet iedereen het fout behalve kadasterdata.nl zelf. Inmiddels aangeleverd: 1. eigendomsakte 2. Koppeling adres-perceel MijnOverheid 3. Kadastrale kaart MijnOverheid 4. Uitdraai BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen). Allemaal officiële documenten die de juiste koppeling bewijzen, maar blijkbaar kan dit niet op tegen de verschrikkelijk zelfingenomen waarheid van kadasterdata.nl. Ik zou geen vertrouwen hebben in documentatie van deze firma.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Brink,
Wat jammer van uw review aan Kadasterdata.
Wij hebben dit uiteraard nogmaals voor u nagekeken.
Er gaat hier iets fout in de registraties bij het landelijk Kadaster. Wij leveren de informatie hoe deze gegevens geregistreerd staan in de registers.
Zoals wij u per e-mail een bijlage hebben gestuurd, kunt u zien hoe het op dit moment is ingetekend in de registers van het landelijk Kadaster.

Helaas moeten wij u in deze even doorverwijzen naar de registers van het landelijke Kadaster via www.kadaster.nl.

Zij kunnen dit voor u wijzigen en zo dit ook aanpassen in het uittreksel eigendomsakte. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen voor u.

Succes!
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee