Hettema

Oplichters

Uw ervaring

Als er betaald is en de data kunnen worden ingezien blijken gegevens die men zegt te zullen aanleveren te ontbreken. Bij reclamering daarover beroept men zich op herroepingsrecht waarbij dit vervalt als de geleverde data zijn bekeken. Dit is dus ‘ iets uitpakken en bekijken als de ruiltermijn is verstreken?!’
Riekt naar oplichting.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte mevrouw Hettema,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
U heeft een koopsommenoverzicht opgevraagd bij Kadasterdata.
Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de historische verkopen en bijbehorende koopsommen* van verkochte huizen in zowel het opgevraagde postcodegebied als een selectie van de omliggende gebieden. Dit is handig als u van plan bent om in een bepaalde straat een huis te kopen of te verkopen. U kunt met het Koopsommenoverzicht de aankoopprijs of verkoopprijs van een huis bepalen of opvragen, maar ook kunt u de woninginflatie analyseren. U ziet voor welke prijs huizen zijn verkocht binnen het opgevraagde postcodegebied.
Het overzicht bevat verder de transactiedatum, de WOZ-waarde, de koopsom per m2, de vraagprijs (indien gedigitaliseerd), perceeloppervlakte*, woninginhoud en het bouwjaar*, zoals vermeld in de registers van onze bronnen. Bedrijfsmatige transacties (bijv. meer dan 5 woningen) staan niet in het overzicht vermeld.
Ook zijn er wat uitzonderingsgevallen waardoor de koopsom niet geregistreerd staat. Deze geven wij aan op onze website.
De bestelling is conform de aanvraag aan u uitgeleverd. Tijdens het bestelproces heeft u afstand gedaan van uw herroepingsrecht. Dit is in deze dus niet van toepassing.
Bij de leveringsinformatie staat onder andere het volgende vermeld;
Leveringsinformatie
* De producten waarop dit van toepassing is worden klaargezet in uw orderhistorie.
* Door het downloaden en/of inzien van bestellingen binnen de wettelijke bedenktermijn vervalt het herroepingsrecht.
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met de klantenservice!
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee