E.

€ 19,80 betaald en heb nog geen verkoopprijs woning ontvangen

Uw ervaring

Neigt naar oplichting. 2233 in verleden vaker gebruikt: voor kleine prijs ontving je verkoopprijs woning. Bij hernieuwd gebruik van dit nummer krijg je nu ongevraagd veel info, behalve de verkoopprijs. Kosten sms: € 9,90. Opnieuw geprobeerd, weer veel info, kost € 9,90. Uiteindelijk € 19,80 betaald zonder gewenst resultaat.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Zojuist hebben wij bericht gekregen over uw review.
In de review beschrijft u o.a. dat onze dienst neigt naar oplichting. Echter willen wij dit gevoel graag bij u wegnemen.
Voorheen was onze SMS-dienst inderdaad iets voordeliger, de kosten bedroegen € 9,- voor 3 Sms-berichten. Zeer recent hebben wij onze SMS-diens flink verbeterd en verrijkt met nóg meer bruikbare data zoals de actuele woningwaarde en de WOZ-waarde, dit wordt getoond in een rapport die te openen is met PDF. De kosten zijn in deze (helaas) met in totaal € 0,90 cent verhoogd, echter betreft het in deze juist een voordeliger alternatief voor ons woningwaarde rapport op onze website, de kosten hiervan bedragen € 24,95.
Uiteraard hopen wij het e.e.a. voor u verduidelijkt hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dit uiteraard graag.
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee