Teake Brandsma

Slechte ervaring. Bij de kadastrale kaart met maatvoering wijken bijna alle opgegeven maten door Kadasterdata meer dan de beloofde 10 cm af. Verder kun je deze kaart beter bestellen bij het echte KADASTER voor 1,50 euro. Teken wat loodlijnen en
ga met een nauwkeurige lineaal de werkelijke maten berekenen. Een overzicht kaart krijgt u bij het KADASTER ook voor 1,50 euro.. Bij Kadasterdata kost dit kaartje 19,95.

Uw ervaring

Ze beantwoorden wel de klacht, maar weigeren restitutie, terwijl dit duidelijk wordt aangetoond m.b.v. een kaart van het KADASTER.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw
Allereerst vinden wij het uiteraard ook erg vervelend dat u niet tevreden bent met het door u opgevraagde product, kadastrale kaart met maatvoering.
De kadastrale kaart met maatvoering is een uniek product van Kadasterdata, deze kaart komt niet voor in het productaanbod van het Kadaster.
Wij hebben de situatie uitgebreid bekeken en besproken. We zien dat het product conform de aanvraag aan u geleverd is. Als service hebben wij u zelfs een kadastrale kaart nageleverd.
De kadastrale kaart met maatvoering is geleverd zoals de situatie geregistreerd staat in de registers van het Kadaster, dit hebben wij u ook meerdere keren aangegeven en zelfs aangetoond. Op de kadastrale kaart met maatvoering kan wel een kleine afwijking zitten, ook dit geven wij aan op onze website.
U heeft aangegeven in een eerdere e-mail dat u de maatvoering uit een kadastrale kaart heeft gehaald, uit een kadastrale kaart kunt u geen betrouwbare maatvoering ontlenen.
Ook hebben wij u aangegeven dat als u ons aan kunt tonen (met bewijs) dat de werkelijke situatie zo veel afwijkt van de geleverde kaart met maatvoering, wij dit opnieuw zullen onderzoeken en wellicht overgaan tot een restitutie.
Omdat het product in deze conform de aanvraag en juist aan u uitleverd is, gaan wij niet over tot een restitutie.
Kadasterdata klantencontact

Score voor Kadasterdata.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee