Reviews

8.5 / 10
1086 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
5/10
Snelheid levering
6/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
3/10
Keuze assortiment
8/10

S. Kropf

3/10

Dit bedrijf geeft weinig tot geen service achteraf. Voor €288 nieuwe kachelstenen gekocht. Binnen 2 weken is er een gebroken. "Gewoon was as in de kachel laten liggen, dat isoleert". Verder kom je niet. Slechte after sales.

Sterke punten

Dichtbij mij in de buurt.

Verbeterpunten of tips

Klantgericht zijn en naar oplossingen zoeken.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste S. Kropf,
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service.
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over het feit dat het scheurtje in uw bodemsteen niet onder de garantie valt. Zoals vermeld op onze garantiepagina, vallen bepaalde onderdelen zoals ruitjes, binnenwerken en pakkingen niet onder de garantie vanwege hun natuurlijke slijtage. We hebben ons best gedaan om uw zaak met Attika te bespreken, maar helaas gaven ze aan dat het scheurtje niet onder de garantie valt vanwege zichtbare tekenen van onjuist stookgedrag.
Onze excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Het advies dat mijn collega heeft gegeven om een laagje as op de bodem te laten liggen om te isoleren en het scheurtje geen effect te laten hebben op de verbranding van de haard, is bedoeld om u te helpen de haard optimaal te blijven gebruiken. Het scheurtje heeft geen invloed op de werking van de haard.
Als er nog andere manieren zijn waarop we u van dienst kunnen zijn of als u nog vragen heeft, horen we dat graag. We staan altijd voor u klaar om te helpen en streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen.
Met vriendelijke groet,
Lars Hagmolen


Score voor Kachelsenhaardenwinkel.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee