Keuze assortiment

Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten wat ze er mee aan moesten. (model 2011).
2 maand later nog geen reactie.
1 mailtje met Altech nederland en 15 minuten later heb ik alle info die ik nodig heb. Dat hadden ze als 'officiele' dealer toch ook gekund. Slecht.

nee, geen. Adres gegevens op site klopten ook niet omdat ze waren verhuisd / verplaatst 15 km verderop.

Ja, reageer gewoon en onthoudt dat nee ook een antwoord is. Als je iets niet kan vinden of geen tijd hebt, zeg dat dan gewoon, dan zoek ik verder.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Ronald,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat het niet helemaal is gelopen naar wens en fijn dat u alsnog bent geholpen door Altech zelf.
Normaliter kunnen wij elk onderdeel leveren en ook van de ouder toestellen, hier is onze webshop namelijk voor gemaakt zodat we iedereen gemakkelijk kunnen voorzien van onderdelen. Ook wanneer de kachel zoals nu niet gekocht is bij ons zelf. Dat is namelijk onze sterke kant :)
Vermoedelijk is uw aanvraag ons ontglipt tijdens de verhuizing, excuses hiervoor.
Gelukkig brand de kachel weer.
Roy Krul

Score voor Kachelsenhaardenwinkel.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee