Keuze assortiment

Anneke

Niet positief. Vaak achteraan moeten bellen en dan geen reactie terug krijgen. Langs elkaar heen communiceren. Pas de laatste man die ons hielp (Roy) heeft het uiteindelijk opgepakt en ons netjes teruggebeld en afgehandeld.
Geen probleem van onze kant als het later komt, maar meld dan wel het daadwerkelijke probleem! Als je eerlijk/duidelijk bent waarom iets niet komt, vertel dit de klant dan gewoon!

Uiteindelijk prima product geleverd

Beloftes nakomen. Wij hebben meerdere keren gebeld en toen werd er gezegd dat we teruggebeld zouden worden en dit is erg vaak NIET gebeurd.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Anneke,
Bedankt voor je review.
Helaas zijn wij vaak afhankelijk van de fabrikant waardoor wij niet alles met zekerheid kunnen vertellen aan de klant. De kachelbranche is een relatief kleine wereld waar nog veel op gemoedelijke wijze gaat.
De service die wij verlenen is uniek waardoor we vele mensen helpen ook wanneer de kachel niet bij ons vandaan komt, uit eindelijk proberen we alles zo snel mogelijk op de betreffende bestemming te krijgen. Dit gaat in sommige gevallen en met name in het hoog seizoen niet altijd even snel.
Gelukkig is uit eindelijk alles goed gekomen.
p.s: Ik heb je nog een mailtje gestuurd.
Roy

Score voor Kachelsenhaardenwinkel.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee