Het is jammer dat ik moest bellen om te vragen waar mij bestelling bleef
jullie hadden zelf niet door dat deze bestelling te lang open stond dus geen controlen op jullie uitvoering van bestelling
jammer en zeker voor een internet bedrijf ! weg klant!!!!
Sterke punten
jullie waren de goedkoopste
Verbeterpunten of tips
zie hier boven........ zorger dat je een programa krijgt die de controle overneemt zodat het optijd opvalt dat er iets mis is!!
ik krijg een week geleden nog een mail dat mij besteling onderweg was, toen had ik de bestelling al een paar weken in huis!
wat moet ik nu als klnt ervan denken??!! zegt het maar!!!