Eildert

Tegen de kerst van 2023 had ik een verloopstuk nodig voor een kachelpijp. Ondanks de drukte is dit vlot verlopen. Toen ik de track en trace ontving bleek dat de pakketbezorger DHL is. Het ongeluk wil dat ik aan een fietspad woon, en DHL mijn adres meestal niet kan vinden (PostNL heeft dat probleem niet). Ook deze keer beweerde DHL glashard dat het pakket afgeleverd was. Dit was dus niet het geval. Tegenwoordig heeft DHL elke verantwoordelijkheid voor bezorging over de schutting gegooid, en moet je contact opnemen met de leverancier. Contact opgenomen met de Kachelmaterialenshop, en uitgelegd dat DHL niet bij mij heeft bezorgd. Na wat correspondentie bood Kachelmaterialenshop mij aan het verloopstuk opnieuw op te sturen. Dat was bijzonder aardig! Nu had ik zelf al geconcludeerd dat het pakket ergens in de provincie was gedumpt, en daarom had ik een kennis hetzelfde verloopstuk laten bestellen. Dat is wel aangekomen op het adres van die kennis. Zodoende mijn verzoek aan de Kachelmaterialenshop om het geld van mijn bestelling terug te storten. Dat is begin 2024 gebeurd! En het was voor mij een plezierig begin van het nieuwe jaar.

Afhandeling bezorging

Score voor Kachelmaterialenshop.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Verloopstuk