Prijs

Els Lagerwaard

Slechte communicatie, afspraken zijn niet nagekomen. Er miste alleen een condenspot. Zouden ze de rest opsturen zodat mijn man al kon beginnen. 2 dagen later, vergeten op te sturen, belofte gaat vandaag nog de deur uit. Volgende dag kwam inderdaad het materiaal. Niet alleen de condenspot niet aanwezig maar ook geen bochten en dakplaat.
Hulp voor aansluiten kachel afgezegd. Zou vrijdag de deur uit gaan, maandag bezorging. Weer zitten wachten op DHL.
Dinsdag gebeld.
Vracht had vertraging hebben het niet kunnen opsturen. ( misschien een optie om dit terug te communiceren?).
Zou in de middag op de post gedaan worden. Vandaag was DHL bij ons in de straat, maar helaas niets voor ons.
Mijn man had vakantie en een afspraak geregeld voor hulp met dakdoorvoer.We hebben ook geen track and trace code, dus al paar keer voor niets zitten wachten.
Het materiaal wat we inmiddels in huis hebben is goed materiaal, prijs is ook ruim in orde.
Maar als ik alles geweten had......liever iets duurder en belofte die nagekomen worden.
Ik heb inmiddels drie keer te horen gekregen, het is druk, het is een gekke huis hier. Maar daar kan ik als client alleen begrip voor opbrengen als het doorgegeven word en ik niet voor niets zit te wachten.

Prijs kwaliteit van de tot nog toe verkregen materiaal ruim voldoend.

Gisteren gebeld door iemand van het bedrijf.
Exuses gekregen op een nette manier, geen smoejes maar echt zoals het is.
Hier heb ik respect voor, fouten maken we allemaal wel eens, maar er voor uit komen noem ik een sterk punt.
Word ook aan de problemen gewerkt, ook dat is een pluspunt.

Ik heb nu wat dingen veranderd in mijn beoordeling. Omdat wij wel tevreden zijn over de producten. En ook over het wegemeende excuus.

Misschien op website vermelden of iets wel of niet op voorraad is.

Score voor Kachelmaterialenshop.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Dakdoorvoer.