Jan

Slechte service. Geven de indruk dat, indien voor 21.00 uur besteld is, de volgende dag wordt geleverd met PostNL. Niets is minder waar. Mijn bestelling gaat niet met Post maar met UPS verzonden worden en is de volgende dag alleen nog maar aangemeld bij UPS. NIET VERZONDEN DUS. Bij navraag krijg je een nietswetende muts aan de telefoon die alleen maar kan herhalen dat de verwachting is dat de bestelling de volgende dag wordt geleverd maar dat er geen specifieke 24-uurs levering met UPS is afgesproken. Daar heb je dus ook niets aan.

ZWAK PUNT
Bedrijf heeft meerdere webshops onder verschillende namen en hanteert daarbij verschillende prijzen voor dezelfde producten. Je moet dus erg goed opletten. En zoek je een product dat de ene shop wel heeft en de andere niet, dan moet je bij twee shops bestellen en krijg je twee keer verzendkosten. De nietswetende muts kan dan niet zorgen dat beide bestellingen als een beschouwd worden.

Reactie Kabel24.nl:

Beste Jan,
Bedankt voor het beoordelen van Kabel24.nl.
Wat vervelend om te horen dat je te maken had met een langere levertijd dan dat je verwachtte.
We nemen je feedback mee in de verbetering van onze service en website.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Elektramat

Score voor Kabel24.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee